مشخصات و قیمت روز خرید و فروش ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی
ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی

مدلظرف غدای کودک مدل هلوکیتی
جنسپلاستیک
قابل استفاده درماکروویو
تعدادپنج تکه
مقاوم در برابر حرارت

ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی

ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید نی نی گالری Nini Gallery را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی

مشخصات ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی

ویژگی ها
تعدادپنج تکه
نوعظرف نگهدارنده
جنسپلاستیک
ابعاد18 × 6 × 6 سانتی‌متر
وزن100 گرم
مقاوم در برابر حرارت
قابل استفاده درماکروویو
بازه سنیمناسب برای کودکان بالا تر از 2 سال ماهگی
مشخصات ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی، مشخصات و اطلاعات فنی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی

نقد و بررسی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی

کاربر گرامی، نقد و بررسی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی
در نگارش نقد و بررسی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی، معرفی نظرات ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی، مقایسه، نقاط ضعف و قوت ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی

تصاویر ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی
گالری عکس ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی، گالری عکس ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی، ویدیو، آلبوم و تصویر ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی

لوازم جانبی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی

لوازم جانبی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی به صورت پیشنهادی توسط نی نی گالری Nini Gallery معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی، ملزومات و تجهیزات ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی، قطعات و لوازم همراه ظرف غدای کودک مدل هلوکیتی